loading...
سایت جامع مذهبی
آخرین ارسال های انجمن
صبا بازدید : 343 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (1)


بي‌نظير بوتو، دختر شرق






من اين زندگي را انتخاب نكردم بلكه اين زندگي است كه مرا انتخاب كرده است . ‌‏

از اين ‏جهت رضامند و خشنود هستم كه توانستم با در هم شكستن و نابودي بسياري از سنّتها و ‏افكار عجيب و غريب و طي انجام انتخاباتي سالم به عنوان اولين بانوي مسلمان نخست وزير ‏انتخاب شوم


پس از چندین رشته ترور ناموفق، بی‌نظیر بوتو در تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۰۷ میلادی در یک حمله تروریستی-انتحاری در شهر راولپندی در استان پنجاب به قتل رسید. پرویز مشرف نخست وزیر وقت پاکستان این ترور را به گروه‌های تروریستی نسبت داد.در این اقدام تروریستی بی نظیر بوتو از ناحیه سر گردن و سینه هدف شلیک گلوله قرار گرفت و نهایتا دقایقی پس از ساعت شش به وقت محلی در بیمارستان جان سپرد. تیرانداز سپس در اقدامی انتحاری با انفجار بمبی خود را کشت. در اثر این انفجار بمب ۱۵ نفر کشته و تعدادی زخمی شدند. این ترور باعث ایجاد شورش‌های فراوانی در سرتاسر پاکستان شد. در پی مرگ وی ۳ روز عزای عمومی در پاکستان اعلام شد.

بسیاری از رهبران جهان این عمل تروریستی را محکوم کرده‌اند. .

منوچهر متکی وزیر خارجه وقت ایران نیز ضمن همدردی با ملت و خانواده بوتو اعلام کرد «مسببین این اقدام جنایتکارانه به سزای عمل خود برسند».

"صبا"



صبا بازدید : 745 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (2)


«چيزي که من هميشه در زندان انفرادي با خودم مي‌گفتم اين بود که رجايي،همه اش نبايد ديگران سرنوشت باشند و تو آنها را بخواني. يکبار هم تو سرنوشت درست کن و بگذار ديگران بخوانند.»  محمدعلي رجايي



من محمد علي رجايي در سال 1312 در قزوين در خانواده‌اي مذهبي متولد شدم. پدرم شخصي پيشه‌ور بود و در بازار مغازه خرازي داشت. در چهار سالگي او را از دست دادم و مسئوليت اداره زندگي ما به عهده مادر و برادرم افتاد، برادرم در آن موقع 13 سال داشت.
من، طبق معمول به دبستان مي‌رفتم ؛ درسم را ادامه داده تا موفق به اخذ مدرك ششم ابتدايي شدم. بعد از آن به كار در بازار پرداختم و شاگردي را از مغازه دائي‌ام كه خرازي بود، شروع كردم. حدود 14 سال داشتم كه قزوين را به قصد تهران ترك گفتم، در تهران، ابتدا در بازار آهن فروشان به شاگردي مشغول شدم و مدتي را هم به دستفروشي گذراندم. بعد از مدتي دستفروشي، رفتم به تيمچه «حاجب‌الدوله» چند جايي شاگردي كردم و مجددا به دستفروشي پرداختم كه مصادف شد با دوران حكومت رزم‌آرا. روزي رزم‌آرا تصميم گرفت كه دستفروشهاي سبزه‌ميدان را جمع كند و اين باعث شد كه بساط كاسبي ما را هم جمع كردند. همان موقع نيروي هوايي با مدرك ابتدايي براي گروهباني استخدام مي‌كرد و من هم با مدرك ششم ابتدايي، براي گروهباني، وارد نيروي هوايي شدم.


صبا میگه:خط مشی خودمان راعوض کردیم:(((یرای شرکت در بحث های بدون سانسور و انتقادی شدیدمان به وبلاگ شخصیمان"دردودل ومشاوره ی جوانان"مراجعه فرمایید


برای مطالعه ی کامل زندگینامه به ادامه مطلب مراجعه کنید..

سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و مسئول سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران بود.

S450D.jpg

اين شهيد گرانقدر تقریبا ۲۵ سال از عمر خود را در ایجاد و توسعه این بخش از توان دفاعی قرار داده بود و به عنوان پدر موشكي ايران لقب گرفت.

 در ادامه مطلب گذری بر زندگی نامه این شهید عزیز را خواهیم داشت.

http://salehinebeheshti.ir  حلقه صالحین پایگاه شهید بهشتی

PnX9N.png

www.salehinebeheshti.ir سایت جامع مذهبی

میلاد بازدید : 1070 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (3)
 
 

http://www.salehinebeheshti.ir

 
حرّ انقلاب اسلامی«خاطراتی از شهید طیب حاج رضایی»

یاران امام خمینی رحمه الله علیه، از تمام اقشار مردم بودند؛ با خصوصیات گوناگون و از طبقه های مختلف. از انسان های مؤمن و پاک باخته ای که از ابتدا به اندیشة برقراری حکومت دینی بودند و یا روحانیونی که سال های سال، برای افشاء ماهیتِ ضدِ دینیِ رژیمِ شاهنشاهی تلاش کرده بودند تا معلمان، دانشجویان، دانشگاهیان، پزشکان، مهندسان و همه و همة افرادی که مؤمنانه به اسلام، عشق می ورزیدند.

http://salehinebeheshti.ir  حلقه صالحین پایگاه شهید بهشتی

برای رفتن به آرشیو خاطرات شهدا کلیک کنید

بازگشت به صفحه اصلی

www.salehinebeheshti.ir ساخت بنر رايگان

علیرضا بازدید : 801 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

بیوگرافی شهید چمران

آپلود

دکتر مصطفی چمران در سال ۱۳۱۱ در تهران بدنیا آمد و پس از طی دوران متوسطه و تحصیلات دانشگاهی

در رشته الکترومکانیک دانشکده ی فنی دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۷ برای ادامه تحصیل به آمریکا اعزام و از

دانشگاه برکلی موفق به دریافت دکترا در رشته ی الکترومکانیک و فیزیک پلاسما شد

برای مطالعه بقیه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

            برای رفتن به آرشیو بیوگرافی شهدا و علما کلیک کنید

                           بازگشت به صفحه اصلی

درباره ما
Profile Pic
سلام سایت صالحین بهشتی در راستای ترویج فرهنگ حلقه شجره طیبه صالحین شروع به کار کرد و تلاش ما این است به عنوان یک سایت جامع مذهبی تمامی نیازهای یک فرد مذهبی در همه زمینه ها از قبیل وبلاگ نویسی،برنامه های موبایل و کامپیوتر،کتوب و ... را برطرف نماید بازدید کننده محترم لطفا ما را در رسیدن به هدفمون کمک کرده و ما را از نظراتتون محروم نفرمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 395
  • کل نظرات : 344
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 374
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 298
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,582
  • بازدید ماه : 1,582
  • بازدید سال : 65,083
  • بازدید کلی : 1,382,725
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضیحات
    کد بنر ما

    كد بنر رنگی ما:

     

    كد بنر سیاه و سفید ما: