loading...
سایت جامع مذهبی
آخرین ارسال های انجمن

زیارت اربعین نیز انسان را از جزوع، هلوع و منوع بودن باز می دارد و گفته شد که هدف اساسی سالار شهیدان نیز تعلیم و تزکیه مردم بوده است و در این راه، هم از طریق بیان و بنان اقدام کرد و هم از راه بذل خون جگر که جمع میان این راه ها از ویژگی های ممتاز آن حضرت علیه السلام است.

صالحين بهشتي

امام حسن عسگری علیه السلام فرمودند: «علامات المؤمن خمس: صلاة الخمسین و زیارة الأربعین و التختّم فى الیمین و تعفیر الجبین و الجهر ببسم الله الرّحمن الرّحیم»؛ نشانه های مؤمن و شیعه، پنج چیز است: اقامه نمازِ پنجاه و یک رکعت، زیارت اربعین حسینی، انگشتر در دست راست کردن، سجده بر خاک و بلند گفتن بسم الله الرحمن الرحیم

http://s2.picofile.com/file/7161330000/Masontube_ir.gif

n5584_4ax.png

محمد حسین بازدید : 682 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (2)

زندگینامه: مجتبی تهرانی 1316 - 1391

آیت الله مجتبی تهرانی در سال 1316 در خانواده‏ای از اهل علم، معرفت و شهادت در تهران به دنیا آمد.

پدر ایشان مرحوم آیت‏الله میرزا عبدالعلی تهرانی، از شاگردان مرحوم حاج ‌شیخ عبدالکریم حائری یزدی، فقیهی مجاهد و عارفی سترگ بود که در زمان تاریک حکومت پهلوی اول، با همراهی و رفاقت مرحوم آیت‌الله شاه‌آبادی بزرگ، به اقامة جماعت در مسجد جامع بازار تهران مشغول بود و در امر تربیت نفوس مستعد و راهنمایی سالکان الی‏الله‏تعالی اهتمام ویژه داشت.

وی طبق رسم تمامی خاندان‌های علم و معرفت، تحصیل در علوم دینی و اشتغال به علوم حوزوی را از دوران کودکی آغاز کرد و در امر تحصیل علوم، جدّیت فوق‌العاده‌ای داشت.

ایشان با هدایت و ارشاد والد بزرگوار خود، برای مدت چهار سال به مشهد مقدس مهاجرت کرد و در سایه الطاف حضرت علی‌بن‏موسی الرضا(ع)مشغول به گذراندن سطح گردید و از محضر اساتید برجسته‌ای چون ادیب نیشابوری بهره برد.

سپس به قم مهاجرت کرد تا در حوزه نوپای آن دیار، که به تازگی تمامی اهل علمِ جهان تشیع را به‌سوی خود جذب می‌کرد، حضور یابد و سطوح عالی دروس حوزوی را نیز به اتمام برساند

       

محمد حسین بازدید : 653 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

محبوبیت "رهبری" در شبکه هاي اجتماعي ضد انقلاب را به جان هم انداخت + سند

اقدام برخي کاربران برای تاسیس صفحه ای دریک شبکه اجتماعی با هدف روشنگری و نشر مطالب راهبردی رهبر معظم انقلاب در میان کاربران دیگر ،عصبانیت بنگاههای رسانه ای شایعه پراکن و ضد انقلابها را در پی داشته است

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،در هفته گذشته مهدی اخوان دبیر شورای عالی فضای مجازی در کنفرانس خبری خود اعلام کرد با توجه به آنکه تاکنون اطلاعیه ای از سوی دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر انتساب صفحه ساخته شده در فیس بوک به ایشان صادر نشده به نظر می آید این اقدامات از نوع حرکات خودجوشی است که توسط مردم صورت گرفته ،این فعالیت خودجوش کاربران ایرانی در برخی از شبکه های اجتماعی در تایید و حمایت از اصول انقلاب اسلامی و رهبر معظم آن با انتشار مطالبی از سایت رسمی و مرجع ایشان صورت می پذیرد.


بسیاری از کاربران ایرانی و غیر ایرانی فضای مجازی با توجه به آنکه این وب سایت را مرجع رسمی انتشار دیدگاههای رهبر معظم انقلاب در مسائل گوناگون در سطح مدیریت جهانی و کشوری ارزیابی می کنند با مطالعه ، ارزیابی و تایید آن دست به انتشار گسترده مطالب متنوع نوشتاری ، صوتی و تصویری آن در برخی از شبکه های اجتماعی حتی آنها که سیاست های خصمانه و موذیانه ای را بر علیه انقلاب اسلامی در پیش گرفته اند ، اقدام می کنند

                                                   

محمد حسین بازدید : 647 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (1)

پشت پرده خطرناک ترین پروژه فرهنگی غرب

آیا از خطرناک ترین پروژه فرهنگی غرب اطلاع دارید؟ از دین نوین جهانی چه می دانید؟ آیا آواتار صرفاً فیلمی علمی - تخیلی است؟ مدیریت پلکانی پیام در این میان چه نقشی دارد؟ برای رازگشایی از بزرگترین پروژه فرهنگی ماسونی - یهودی با گزارش ویژه مشرق همراه باشید.
مشرق؛ مبانی آنچه در این نوشتار دین نوین جهانی نامیده می شود را باید در سالهای اولیه قرن بیستم جستجو کرد. زمانی که انجمن تئوسوفی و جریان عصر جدید (New Age Movement) برای بازسازی ساختار معنوی و دینی جوامع مختلف بر اساس آموزه های پیشامسیحی کابالیستی و تئوسوفیستی نظریات متنوعی ارائه نمودند. با این حال این جریان تا دهه اول قرن بیست و یکم به یک فرهنگ و ایده عمومی تبدیل نشد و در کتابها و محافل خاص باقی ماند. اوج این عمومیت و فراگیری را در عرصه رسانه ای باید فیلم آواتار به شمار آورد که کاملاً برگرفته از این آموزه های پیشامسیحی است و اقبال فراگیر جهانی از آن میتواند محکی برای آغاز زمان ارائه عمومی مبانی این دین نوین جهانی دانست. 


آواتار به چه فرا می خواند؟
                                        
محمد حسین بازدید : 669 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

تصمیم مجله فرانسوی برای انتشار تصاویر اهانت‌آمیز به «پیامبر اسلام»

یک مجله فرانسوی از تصمیم خود برای انتشار مطالب و تصاویر اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) خبر داد.

به گزارش وبگردي به نقل از فارس:
مجله «شارلی هبدو» فرانسه روز یکشنبه اعلام کرد قصد دارد در شماره ویژه روز چهارشنبه خود به صورت مسخره‌آمیز به زندگی پیامبر اسلام بپردازد که طی آن از تصاویر جدید اهانت‌آمیز به پیامبر نیز استفاده خواهد کرد.

این مجله پیشتر نیز با انتشار تصاویر اهانت‌آمیز به پیامبر در سپتامبر گذشته باعث ایجاد موجی از خشم و ناراحتی در کشورهای اسلامی شده بود.

«استیوان شاربونیه» از مسئولان این مجله در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه از انتشار مطالب و تصاویر توهین آمیز به پیامبر اسلام دفاع کرد.

چندی پیش نیز فیلمی اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام در آمریکا منتشر شد که به فوران خشم در بسیاری از کشورهای اسلامی منتهی شد. همچنین در سال 2006 نیز یک مجله دانمارکی اقدام به چاپ کاریکاتوری اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام کرد که در پی تظاهرات و اعتراضات به این کاریکاتور، 150 نفر کشته شدند. 

بهنام بازدید : 753 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
نگاهی گذرا به زندگینامه‌ی حضرت آيت‌الله‌العظمی سيد علی حسینی خامنه‌ای

رهبر انقلاب اسلامی ایران

سيد على حسینی خامنه‌اى فرزند مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمين حاج سيد جواد حسينى خامنه‌اى، در فروردین‌ماه سال ۱۳۱۸ شمسی برابر با ۱۳۵۸ قمرى در مشهد مقدس چشم به دنيا گشود. او دومين پسر خانواده بود و زندگى مرحوم سيد جواد خامنه‌اى هم مانند بيشتر روحانيون و مدرسان علوم دينى، بسيار ساده: «پدرم روحانى معروفى بود، اما خيلى پارسا و گوشه‌گير [...] زندگى ما به‌سختى مى‌گذشت. من يادم هست شب‌هايى اتفاق مى‌افتاد كه در منزل ما شام نبود. مادرم با زحمت براى ما شام تهيه مى‌كرد. [...] آن شام هم نان و كشمش بود.»
بهنام بازدید : 590 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
مقام معظم رهبري فرمودند: "نه دى در سرتاسر كشور مشت محكمى به دهان فتنه‌گران زد. اين كار را خود مردم كردند. اين حركت يك حركت خودجوش بود؛ اين خيلى معنا دارد؛ اين نشانه‌ى اين است كه اين مردم بيدارند، هشيارند. دشمنان ما بايد اين پيام را بگيرند."
 
به گزارش اول نیوز،حوادث فتنه ۸۸ و هتک حرمت به مقدسات، خصوصا روز عاشورا و امام حسين (ع)، مردم سراسر کشور را وادار به واکنش همه جانبه کرد.

روز عاشورا در سال ۱۳۸۸ مصادف با روز ششم دي ماه بود. در اين روز گروهي که خود را منتسب به فرقه سبز مي‌دانستند، به خيابان‌ها آمدند و در چارچوب سناريويهايي از قبل طراحي شده با طرح شعارهايي عليه نظام اسلامي و ارزش‌هاي آن، با هلهله کردن و کف‌زدن به عزاداران حسيني حمله‌ور شدند و حتي برخي از خيمه‌هاي عزاداري را به آتش کشيدند

سخنان رهبري قبل از انتخابات 1388

مردمى و ساده‏زيست

صالحين بهشتي


يكى از اساسى‏ترين كارها براى اينكه ما جلوى اسراف را بگيريم اين است كه مسئولين كشور، خودشان، كسانشان، نزديكانشان و وابستگانشان، اهل اسراف و اهل اشرافيگرى نباشند. چطور ميتوانيم اگر خودمان اهل اسراف باشيم، به مردم بگوئيم اسراف نكنيد؛ «أ تأمرون النّاس بالبرّ و تنسون انفسكم»؛(1) «يا أيّها الّذين امنوا لم تقولون ما لا تفعلون. كبر مقتا عند اللَّه ان تقولوا ما لا تفعلون».(2) اولين كار اين است كه ما مسئولين كشور را، افرادى انتخاب كنيم كه مردمى باشند، ساده‏زيست باشند، درد مردم را بدانند و خودشان از درد مردم احساس درد كنند. اين هم به نظر من شاخص مهمى است. آگاهانه بگرديد؛ برسيد؛ و به آنچه كه رسيديد و تشخيص داديد، با قصد قربت اقدام كنيد؛ با قصد قربت پاى صندوق انتخابات برويد و خداى متعال اجر خواهد داد.


1) بقره: 44
2) صف: 2 و 3

n5584_4ax.png

برای رفتن به آرشیو بیانات رهبری اینجا کلیک کنید

www.salehinebeheshti.ir سایت جامع مذهبی

تعداد صفحات : 40

درباره ما
Profile Pic
سلام سایت صالحین بهشتی در راستای ترویج فرهنگ حلقه شجره طیبه صالحین شروع به کار کرد و تلاش ما این است به عنوان یک سایت جامع مذهبی تمامی نیازهای یک فرد مذهبی در همه زمینه ها از قبیل وبلاگ نویسی،برنامه های موبایل و کامپیوتر،کتوب و ... را برطرف نماید بازدید کننده محترم لطفا ما را در رسیدن به هدفمون کمک کرده و ما را از نظراتتون محروم نفرمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 395
  • کل نظرات : 344
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 374
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 404
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,612
  • بازدید ماه : 3,612
  • بازدید سال : 67,113
  • بازدید کلی : 1,384,755
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضیحات
    کد بنر ما

    كد بنر رنگی ما:

     

    كد بنر سیاه و سفید ما: