loading...
سایت جامع مذهبی
آخرین ارسال های انجمن
بهنام بازدید : 547 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

«اِنّما وَلیّکم الله و رسوله والّذین آمنوا الّذین یقیمون

الصّلوة و یؤتون الزّکاة و هم راکعون»

«ولیّ شما تنها خدا و رسول او و کسانی که ایمان آورده‌اند؛

همان کسانی که نماز را بر پا می‌دارند و در حال رکوع نماز زکات

می‌پردازند، می‎باشند.» (سوره مائده، آیه 55)

فزت و رب الکعبه.

صدای عدالت در مسجد کوفه طنين انداز می‌شود و خون عدل بر محراب مسجد می‌پاشد.

اين صدا صدای مردی است که نه عادل بلکه خود عدل بود و می‌خواست به جهانيان بگويد که تا ظهور منجی آخر الزمان عدل شهيد شد و عدالت به خاطره ها سپرده شد.

صدا صدای هيهات بود از دنيا صدای رهايی بود از شر مردم دغل و هزار رنگ کوفه، مردمی که هنوز هم هستند، نه در کوفه در جايجای اين زمين پهناور.

و در ليته القدر مولود کعبه و قرآن ناطق ضربت از پست ترين مردمان عالم خورد. مردمانی که در اوج ضلالت و پستی خود را بهترين مسلمانها می‌دانستند و پيشانيهاشان از پيشانی ساييدن بر زمين برای خدايی که نه خدای محمد بلکه خدای ذهن ناپاکشان بود پينه بسته بود. کورانی که از اسلام آنچه را که خود می‌خواستند می‌پذيرفتند و از اتقوا الله فقط ذکر و سجده اش را می‌دانستند.

و ما اميدواريم و از خدا می‌خواهيم که ظهور عدل را دوباره ببينيم و سرهای خوارج را بر سر دار ها (خوارجی که در پشت نام مسلمانی جنايت می‌کنند و انسانهای بی گناه را برای عقايد احمقانه خود با بمب و ترور می‌کشند و خوارجی که اسلام را ملعبه دستان خويش ساخته اند تا به نوايی و ثروتی برسند) مشاهده کنيم.

پس در ليله القدر دستها را به آسمان می‌بريم و از او می‌خواهيم: الهم عجل لوليک الفرج و از خداوند ظهور منجی اش را خواستاريم.

شهادت مولود کعبه و شهید محراب حضرت علی علیه السلام بر همه دل سوختگان حضرتش تسلیت باد.

محمد حسین بازدید : 909 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)
شن پوریم؛ رقص یهود در هولوکاست ایرانیان

"سیزده بدر" روز جشن یهود به مناسبت کشتار 500 هزار ایرانی + تصاویر و فیلم

از جشن پوریم چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 بدر" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه مشرق از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید.

مشرق-- به مناسبت روز سیزدهم فرودین و فرا رسیدن روز طبیعت و با توجه به استقبال مخاطبان از گزارش ویژه مشرق با عنوان "جشن پوریم" که به زمینه های وقوع تاریخی این روز و چگونگی نحسی این روز برای ایرانیان پرداخته بود، نگاهی دوباره به این رویداد تاریخی مهم می اندازیم.
مرتضی بازدید : 592 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (1)

حجة السلام والمسلمین قدس از شاگردان آقا می گوید
یک روز از روزهای درسی کمی زودتر به خانه آیت الله العظمی بهجت رفتم ـ زیرا ایشان گاهی از اوقات وقتی شاگردان به درس حاضر می شدند هرچند یک نفر هم بود به اتاق درس می آمد و تا هنگام آمدن دیگران احیاناً جریان و یا حدیث و یا نکته اخلاقی را گوشزد می کردند ـ بنده نیز به طمع مطالب یاد شده قدری زودتر رفتم. خوشبختانه آقا که صدای « یا الله » حقیر را شنید زودتر تشریف آورد، بعد از احوالپرسی فرمود
در نجف یکی از آقازاده های ایرانی که از اهل همدان و بسیار جوان زیبا و شیک پوش بود و از هر جهت به جمال و خوش اندامی شهرت داشت، به بیماری سختی گرفتار و از دو پا فلج شد به گونه ای که با عصا بیرون می آمد

من سعی داشتم که با او روبرو نشوم، زیرا فکر می کردم با وصف حالی که او داشت، از دیدن من خجالت می کشد، لذا نمی خواستم غمی بر غمش بیفزایم. یک روز از کوچه بیرون آمدم و دیدم او سر کوچه ایستاده است و ناخواسته با او روبرو شدم و با عجله و بدون تأمل گفتم: حال شما چطور است؟ تا این حرف از دهانم بیرون آمد ناراحت شدم و با خود گفتم که چه حرفی ناسنجیده ای مگر حال او را نمی بینی! چه نیازی بود از او بپرسی؟ به هر حال خیلی از خودم بدم آمد

ولی بر خلاف انتظار من، وقتی وی دهان باز کرد مثل اینکه آب یخ روی آتش ناراحتی درونم ریخت، چنان اظهار حمد و ستایش کرد و چنان با نشاط و روحیه ابراز سرور کرد که گویا از هر جهت غرق در نعمت است من با شنیدن صحبت های او آرام گرفتم و ناراحتی ام بر طرف گردید


آیت الله بهجت


برای رفتن به آزشیو نصایح و آموزه ها کلیک کنید


بهنام بازدید : 617 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
امریکا از بیداری اسلامی زخم‏خورده است؛ در کمین است تا شما را به طمع بیاندازد و آنگاه نابودتان می‎کند.

در حالی که شعله اعتراضات در ترکیه کم‌فروغ شده بود، آتش اعترضات این بار در قاهره و دیگر شهرهای بزرگ مصر شعله‌ور شد تا حامیان سیاست‌های آمریکا در منطقه، طعم بی‌وفایی سران کاخ سفید را بیش از دیگران حس کنند.

مصر کشوری که یک سال طعم رئیس‌جمهور غیرنظامی را می‌چشید در نهایت با کودتای نظامیان و البته با چراغ سبز آمریکا، رئیس‌جمهور منتخب زندانی شد تا اسلامگرایی علاوه بر ترکیه در مصر نیز ضربه جدی بخورد. نکته قابل تامل در این باره نقش‌آفرینی آمریکا برای بی‌اعتبار کردن اسلامگرایان مصری بود.

این درحالی است که جریان اخوان المسلمین بر خلاف شعار تاریخی خود یعنی «الاسلام هو الحل» و اتکاء به شیوه سیاست ورزی اسلامی، برای بقاء خود را به قدرت امریکا و منابع مالی عربستان و قطر متصل کند و بر همین مبنا پس از روی کار آمدن همسو با سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا گام برداشت.

محمد حسین بازدید : 743 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

عجایبی که ازذکرکلمه الله کشف شد

یک پژوهشگر هلندی غیرمسلمان تحقیقی در دانشگاه آمستردام انجام داده و به این نتیجه رسیده که ذکر کلمه جلاله «الله» و تکرار آن موجب آرامش روحی می‌شود و استرس و نگرانی را از بدن انسان دور می‌کند.
به گزارش سرویس فرهنگی مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، گاه در زندگی با اخبار و حوادثی روبرو می‌شویم که معجزه نیست اما حکایت از یک حقیقت است اینکه خداوند هزار و چهارصد سال پیش از وقایعی خبر داده که بشر با تمام علم و تکنولوژی اکنون به حقیقت آن دست یافته است شاید اندکی ما را از تجملات دنیا رهانیده و به ذات مقدس الهی نزدیکتر نماید

تعداد صفحات : 40

درباره ما
Profile Pic
سلام سایت صالحین بهشتی در راستای ترویج فرهنگ حلقه شجره طیبه صالحین شروع به کار کرد و تلاش ما این است به عنوان یک سایت جامع مذهبی تمامی نیازهای یک فرد مذهبی در همه زمینه ها از قبیل وبلاگ نویسی،برنامه های موبایل و کامپیوتر،کتوب و ... را برطرف نماید بازدید کننده محترم لطفا ما را در رسیدن به هدفمون کمک کرده و ما را از نظراتتون محروم نفرمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 395
  • کل نظرات : 344
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 374
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 404
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,629
  • بازدید ماه : 3,629
  • بازدید سال : 67,130
  • بازدید کلی : 1,384,772
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضیحات
    کد بنر ما

    كد بنر رنگی ما:

     

    كد بنر سیاه و سفید ما: