loading...
سایت جامع مذهبی
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسین بازدید : 823 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

بيانات رهبری در ديدار رئيس و مسئولان قوه‌ى قضائيه

به همراه تصاویر و کلیپ تصویری برای دانلود و کد آن برای قرار دادن در وبلاگ و سایت

به‌مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و یاران و روز قوه قضائیه؛
مشهد مقدس، حرم مطهر رضوی، تالار اماكن متبركه.


بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحيم

هفته‌ى قوه‌ى قضائيه و اين ديدار ساليانه، فرصت مغتنمى است براى اينكه هم تجليلى بكنيم از شهيد بزرگوار و عزيزمان، شهيد بهشتى و شهداى هفتم تير ـ كه بحمداللّه‌ قوه‌ى قضائيه‌ى ما مفتخر است به اينكه سالروز خود را در يك چنين مناسبت پرمغز و پرمعنائى قرار داده است ـ و هم تشكر كنيم، تقدير كنيم، اظهار اخلاص كنيم به تلاشهاى وسيع و مستمر عزيزانِ فعال در قوه‌ى قضائيه؛ قضات محترم، كاركنان گوناگون، مديران برجسته، و شخص محترم رئيس قوه‌ى قضائيه، جناب آقاى آملى، كه بحمداللّه‌ از لحاظ فكر و علم و نشاط كار و ابتكار و بسيارى از خصوصيات مهمِ در مديران كلان، برجسته هستند. ياد آن عزيزان را گرامى ميداريم و بخصوص شهيد بهشتىِ بزرگوار را تجليل ميكنيم، احترام ميكنيم. ايشان حقا و انصافا شخصيت بزرگى بودند، برجسته بودند و در همان دورانِ محدودِ مديريت بر قوه‌ى قضائيه، بناهاى مستحكمى را بنيانگذارى كردند، پايه‌گذارى كردند؛ و اين به نام اين بزرگوار خواهد ماند؛ و عبرتى است براى ما، كه سعى كنيم با تلاش و با ابتكار، از زمانهاى محدود استفاده كنيم براى كارهاى بزرگ و ماندگار. همچنين همصدا و همسخن با رئيس محترم قوه‌ى قضائيه، از شما كاركنان محترم قوه، مديران ارشد، مديران ميانى، قضات محترم و پاكدامن و شريف تشكر ميكنيم و اميدوار هستيم كه اين تلاشها و همتهاى شما بتواند مسئله‌ى اساسى كشور را كه اجراى عدالت قضائى در سرتاسر كشور است، تحقق ببخشد.

http://s2.picofile.com/file/7161330000/Masontube_ir.gif
        برای مشاهده تصاویر حضور رهبر در جمع مسئولان قوه ی قضایه

برای رفتن به آرشیو بیانات رهبری کلیک کنید

بازگشت به صفحه اصلی

www.salehinebeheshti.ir ساخت بنر رايگان 

محمد حسین بازدید : 722 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

بيانات در ديدار مسئولان نظام و سفراى كشورهاى اسلامى‌

به همراه عکس ، فیلم ، صوت و کد آن برای قرار دادن در وبلاگ و یا سایت

در سالروز بعثت پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم

 بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌

 تبریك عرض میكنیم این عید بزرگ را به شما حضار محترمِ این جلسه‌ى باشكوه؛ بخصوص به میهمانانى كه از كشورهاى دیگر در این جلسه حضور دارند، و به سفراى محترم كشورهاى اسلامى. همچنین تبریك عرض میكنیم به ملت بزرگ ایران، كه بعثت را، حركت را، وجهه‌ى كار خودشان قرار دادند و در پى تحقق اهداف بزرگِ بعثت خاتم‌الانبیاء، مجاهدت كردند و زحمات را به جان خریدند و بحمداللّه مشمول وعده‌ى الهى هم شدند؛ كه خداى متعال وعده‌ى فتح و پیشرفت و سعادت را به ملتهائى كه در این راه حركت كنند، داده است؛ و وعده‌ى خداى متعال غیرقابل تخلف است. همچنین تبریك عرض میكنیم این عید بزرگ را به امت اسلام؛ كه امروز بعد از ده‌ها سال تجربه، رویكرد امت اسلام به دین محمدى (صلّى‌اللّه علیه و ءاله) است. بعد از آنكه روشنفكران و نخبگان و پیشروان ملتهاى مسلمان در طول سالهاى متمادى، مكتبها و داعیه‌ها و ایسم‌هاى شرقى و غربى را تجربه كردند و ناكامى و عقیم بودن آن تجربه‌ها را دریافتند، امروز توجه و اقبال امت اسلامى به مضمون بعثت و اهداف بعثت پیغمبر است. امروز براى آنها روز مباركى است و امیدواریم كه همه‌ى بشریت از بركات این بعثت برخوردار شوند.

                                                            http://s2.picofile.com/file/7161330000/Masontube_ir.gif

برای رفتن به آرشیو بیانات رهبری کلیک کنید

بازگشت به صفحه اصلی

www.salehinebeheshti.ir ساخت بنر رايگان 

محمد حسین بازدید : 1224 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (2)

درباره دکتر علی شریعتی
علی مزینانی، مشهور به علی شریعتی یا علی شریعتی مزینانی (زاده ۲ آذر ۱۳۱۲ در روستای کاهک، سبزوار، خراسان – درگذشته: ۲۹ خرداد ۱۳۵۶ در لندن) نویسنده، جامعه‌شناس، تاریخ‌شناس و پژوهشگر دینی اهل ایران بود.

کودکی
علی شریعتی در دوم آذر سال ۱۳۱۲ در روستای کاهک در کویر مزینان در نزدیکی سبزوار زاده شد. پدر پدربزرگش، ملا قربانعلی معروف به آخوند حکیم، مردی فیلسوف و فقیه بود که در مدارس قدیم بخارا و مشهد و سبزوار تحصیل کرده و از شاگردان برگزیده حاج ملا هادی سبزواری محسوب می‌شد. ملاقربانعلی چهار فرزند به نام‌های محمود، احمد، حسن و حسین داشت. محمود که به هنگام مرگ پدر، به تحصیل علوم قدیمه مشغول بود، با اصرار مردم مزینان به آنجا آمد تا پیشنماز مسجد و مدرس حوزه علمیه باشد. او تا پایان عمر خود در مزینان ماند و چهار فرزند به نام‌های معصومه، قربانعلی، محمدتقی و آقامیرزا محمد از خود به یادگار گذاشت. محمد تقی شریعتی در سال ۱۳۱۱ با دختری روستایی از اهالی کاهک به نام زهرا امینی ازدواج کرد و اولین فرزند آنها، علی شریعتی بود.

شریعتی تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان ابن یمین در مشهد در سال ۱۳۱۹ آغاز کرد، اما به دلیل بحرانی شدن اوضاع کشور در سال ۱۳۲۰، محمدتقی شریعتی مجبور شد خانواده‌اش را به ده بفرستد و بنابراین وقفه کوتاهی در تحصیلات شریعتی ایجاد شد. پس از آن، شریعتی به همان دبستان برگشت و تحصیل را ادامه داد.

نوجوانی
شریعتی در سال ۱۳۲۵ وارد دبیرستان فردوسی مشهد شد. او پس از اتمام سیکل اول دبیرستان در سن شانزده سالگی، با هدف ادامه تحصیل وارد دانشسرای مقدماتی شد. البته شریعتی ترجیح می‌داد به هر طریق تحصیلات عالیه را بدون وقفه ادامه دهد، اما پدرش تأکید داشت که وارد دانشسرا شود که شاید علت اصلی آن وضع اقتصادی خانواده بود.

تحصیلات دانشگاهی
شریعتی تحصیلات دانشگاهی خود را در مشهد گذراند و تحصیلات عالی خود را در مقطع دکتری در سال ۱۳۴۱ در فرانسه و در رشته ادبیات ادامه داد. در سال ۱۳۴۳ به ایران بازگشت و در مرز دستگیر شد. حکم دستگیری از سوی ساواک بود و متعلق به ۲ سال پیش یعنی در هنگام خروج از ایران که به همان دلیل معلق مانده بود و در عین حال لازم‌الاجرا بود. بعد از بازداشت به زندان قزل‌قلعه در تهران منتقل شد. اوایل شهریور همان سال بعد از آزادی به مشهد برگشت.

در ادامه کد جملات طلایی و قصار دکتر علی شرعتی را با ۱۰ پوسته متفاوت آماده کرده ایم. که برای استفاده از این جملات در وبلاگ و یا وب سایتتان کافی است کد مورد نظر را در جای مناسبی از ویرایش قالبتان و یا تنظیمات وبلاگتان قرار دهید .

http://s2.picofile.com/file/7161330000/Masontube_ir.gif

برای رفتن به آرشیو کد جملات طلایی کلیک کنید

بازگشت به صفحه ی اصلی

http://salehinebeheshti.r98.irساخت بنر و لوگوی رایگان

محمد حسین بازدید : 939 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
ابزار جملات دکتر شریعتی تصادفی در وبلاگ و سایت

یکی از ابزارهای بسیار مفیدی که میتوانيد در وبلاگ اضافه كنيد و در عین حال باعث زیبایی وبلاگ مي شود و مورد استفاده بازدیدکنندگان نیز قرار گیرد ابزار جملات دکتر شریعتی تصادفی است.
توسط ابزار زير کاربران وبلاگ يا وبسايت شما ميتوانند شاهد زیباترین جملات دکتر شریعتی را خوانده و استفاده کنند.
راهنمای استفاده از كد ابزار جملات دکتر شریعتی تصادفی در وبلاگ : برای استفاده از ابزار جملات دکتر شریعتی تصادفی كافیست كد زير مورد نظر را copy كرده ، و در بخش تنظیمات وبلاگ ، قسمت كدهای اختصاصی كاربر قرار دهید و یا در قسمت مناسبی از بخش ویرایش قالب وبلاگ خود قرار دهید.

برای رفتن به آرشیو کد جملات طلایی کلیک کنید

بازگشت به صفحه ی اصلی

http://salehinebeheshti.r98.irساخت بنر و لوگوی رایگان


مادر شهید میگفت: بعداز شهادت تك دختر شهید خیلی بیقراری میكرد.هی میرفت قاب عكس بابا را بغل میكرد و گریه میكرد وقتی جواب نمیگرفت میومد پیش من گریه میكرد... یه شب كه دیگه از گریه اش به تنگ اومدمو عصبانی شدم آروم به صورت دخترم زدم میگفت دختر دوید رفت داخل اتاقش و گفت مادر بخدا دیگه گریه نمیكنم .صبح بیدارشدم هرچی دختر را صدا زدم جوابی نداد. درب اتاقش را باز كردم پتو را از روش برداشتم دیدم قاب عكس بابا را گرفته تو آغوشش و اینقدر تا صبح گریه كرده تا دق كرده از داغ بابا ...

برای رفتن به آرشیو تصاویر شهدا کلیک کنید.

بازگشت به صفحه اصلی

http://salehinebeheshti.r98.irساخت بنر و لوگوی رایگان

خدا

فراموش شده ترین حقیقت هستی !!!

صداش کن

صدا کردنش سواد و مدرک و پول و این چیزا رو نمی خواد

یه دل شکسته می خواد

یه توجه کوچیک به اونی که همه چیزت از اونه

صداش کن ... تو دلت .... با زبونت ...با عملت

برای رفتن به آرشیو دل نوشته ها کلیک کنید

بازگشت به صفحه اصلی

http://salehinebeheshti.r98.irساخت بنر و لوگوی رایگان

علیرضا بازدید : 859 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

امشب رسد از سامره بوي گل نرگس / گلها همه چشماند به سوي گل نرگس

يعقوب شنيده است بـوي پيرهن امشب / مهدي زده لبخند به روي حسن امشب.

يازده پله زمين رفت به سمت ملکوت / يک قدم مانده، زمين شوق شکفتن دارد . . .

ميلاد منجي عالم بر شما مبارک

برای رفتن به ارشیو پیامک های نیمه شعبان کلیک کنید

بازگشت به صفحه ی اصلی

http://salehinebeheshti.r98.irساخت بنر و لوگوی رایگان

محمد حسین بازدید : 3150 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (3)

قالب وبلاگ برای تمام سیستم های وبلاگ دهی با طرح امام زمان (عج)

 مشاهده قالب

قالب امام زمان برای سیستم های وبلاگ دهی بلاگفا ، لیمو بلاگ ، عرش بلاگ ، میهن بلاگ ، بلاگ اسکای ، پرشین بلاگ ، پارسی بلاگ

http://s2.picofile.com/file/7161330000/Masontube_ir.gif

برای رفتن به آرشیو قالب های مذهبی کلیک کنید
  

 بازگشت به صفحه ی اصلی

http://salehinebeheshti.r98.irساخت بنر و لوگوی رایگان

تعداد صفحات : 40

درباره ما
Profile Pic
سلام سایت صالحین بهشتی در راستای ترویج فرهنگ حلقه شجره طیبه صالحین شروع به کار کرد و تلاش ما این است به عنوان یک سایت جامع مذهبی تمامی نیازهای یک فرد مذهبی در همه زمینه ها از قبیل وبلاگ نویسی،برنامه های موبایل و کامپیوتر،کتوب و ... را برطرف نماید بازدید کننده محترم لطفا ما را در رسیدن به هدفمون کمک کرده و ما را از نظراتتون محروم نفرمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 395
  • کل نظرات : 344
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 373
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 278
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 488
  • بازدید ماه : 2,419
  • بازدید سال : 39,365
  • بازدید کلی : 1,357,007
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضیحات
    کد بنر ما

    كد بنر رنگی ما:

     

    كد بنر سیاه و سفید ما: