loading...
سایت جامع مذهبی
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسین بازدید : 1048 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

آزادی جنسی، افتخار زنان آمریکا + آمار

آزادی جنسی که از آن به عنوان یک انقلاب یاد می شود یکی از افتخارات معاصر تمدن غرب است. انقلابی که اولین و بیشترین قربانیان آن را زنان و دختران تشکیل می دهند. گذشته از نتایج غیر مستقیم اجتماعی، مادران تنها، فرزندان رها شده، بیماری های جنسی و هرج و مرج احساسات در افراد و نیز سقط جنین گسترده از نتایج مستقیم این آزادی بوده است که بیشترین صدمه را به جسم و روح زنان به خصوص در آمریکا وارد ساخته است.

آزادی جنسی که از آن به عنوان یک انقلاب یاد می شود یکی از افتخارات معاصر تمدن غرب است. انقلابی که اولین و بیشترین قربانیان آن را زنان و دختران تشکیل می دهند. گذشته از نتایج غیر مستقیم اجتماعی، مادران تنها، فرزندان رها شده، بیماری های جنسی و هرج و مرج احساسات در افراد و نیز سقط جنین گسترده از نتایج مستقیم این آزادی بوده است که بیشترین صدمه را به جسم و روح زنان به خصوص در آمریکا وارد ساخته است.

محمد حسین بازدید : 746 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

سریال هایی که زمینه ساز توهین به امامان شدند؟ + عکس

کمپین اهانت به امام هادی علیه السلام حدود یک ماه و نیم بعد از سریال «پایتخت» راه اندازی شد.استقبال اعضای این کمپین از پخش سری دوم این سریال را می توان در کامنت های آنان مشاهده کرد.


در ماه مه سال ۲۰۱۱ میلادی، صفحه‌ای در فیس‌بوک به نام "كمپین یادآوری امام نقی به شیعیان" و در کنار آن وبلاگی در وردپرس راه اندازی شد، ایجادکنندگان صفحه چنین نوشته بودند: «اگر شما شیعه ی متعصب هستید ممکن است مطالب این صفحه شما را آزار دهد. . . ما فقط طنز می‌نویسیم و حضرتش یعنی امام نقی را به خاطر علاقه بیش از حدی که به ایشان داریم قهرمان تمام طنزهایمان محسوب می‌کنیم.»
به موازات موج های "پ ن پ" و "مملکته داریم؟"  این صفحه مورد استقبال تعدادی از کاربران فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، گوگل‌پلاس و وبلاگ‌ها قرار گرفت.
پس از مدتی رسانه های مجازی شیعی به مخالفت با آن پرداختند، برخی وبلاگ ها و سایت های ارزشی با تقبیح توهین های صورت گرفته در این صفحه با انتشار تصاویر شطرنجی اعضای صفحه و با تهدید به انتشار اطلاعات کسانی که به فعالیت خود ادامه دهند، باعث بیرون آمدن افراد بی اطلاع و جاهلی که صرف خنده و مضحکه وارد صفحه شده بودند، گشتند، پس از آن از یک سو کمپین روز به روز بر فعالیت های خود می افزود و از سوی دیگر کاربران ارزشی فضای مجازی به تکریم حضرت امام علی النقی علیه السلام می پرداختند، چنانچه در فروردین ماه ۹۱ دهه ی بزرگداشت امام هادی علیه السلام در فضای مجازی از سوی کاربران ارزشی برپا شد.


محمد حسین بازدید : 526 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

اس ام اس ویژه تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) – پیامک وِیژه ایام فاطمیه

http://www.dl2.mobfa.org/spring90/dl/sms-shahadat-h-fateme-s.jpg


شمع شب افروز حیدر میرود سوی جنان

با دلی بشکسته و با قامتی همچون کمان

پرگرفته مرغ باغ آرزوهای علی

در غمش خون گرید امشب دیده هفت آسمان

__________________________________________________________________________

اس ام اس شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها, اس ام اس جدید شهادت حضرت فاطمه زهرا,اس ام اس جدید شهادت حضرت فاطمه زهرا,اس ام اس تسلیت فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا

اس ام اس تسلیت فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا,اس ام اس ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا,اس ام اس بسیار زیبای فاطمیه,موبفا,اس ام اس شهادت حضرت ام ابیها فاطمه زهرا


بقیه در ادامه مطلب


علیرضا بازدید : 558 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)


یک ماه از مفقود شدن ابراهیم می گذشت. بچّه هایی که با ابراهیم رفیق بودند هیچکدام حال و روز خوبی نداشتند. هر جا جمع می شدیم از ابراهیم می گفتیم و اشک می ریختیم

برای رفتن به صفحه ی سیره شهدا کلیک کنید

محمد حسین بازدید : 541 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (1)

هوگو چاوز چه مذهبی داشت + تصاویر

مرگ هوگو چاوز که نیمه شب گذشته اتفاق افتاد، واکنش های زیادی را در دنیا به همراه داشت. واکنش هایی که شاید سخنان امروز رئیس جمهوری ایران متفاوت‌تر و داغدارانه‌تر از تمام آنها بود.


به گزارش مشرق به نقل از مهر، مرگ هوگو چاوز که نیمه چند شب گذشته اتفاق افتاد، واکنش های زیادی را در دنیا به همراه داشت. واکنش هایی که شاید سخنان امروز رئیس جمهوری ایران متفاوت‌تر و داغدارانه‌تر از تمام آنها بود.

احمدی نژاد که صمیمیتش با چاوز در هیچ یک از روابط دیپلماتیک دیگرش نمونه نداشت امروز به جز پیام تسلیت رسمی، در جلسه هیات دولت هم درباره چاوز و شخصیت فردی و سیاسی او صحبت کرد. «بسیجی»، «مخلص» و «حزب الهی» صفت هایی بودند که رئیس جمهور در این جلسه برای توصیف شخصیت و منش چاوز به کار برد و گفت که «او صراحتاً اعتقاد خود به پیامبران الهی را اعلام می کرد و با روحیه یک بسیجی مخلص تمام عیار و حزب الهی و عاشق مردم بود.»



بهنام بازدید : 681 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)
رهبر معظم انقلاب در پیام به کنگره «هفت هزار زن شهید کشور»:
نقش تاریخ ساز زن مسلمان ایرانی در معرفی الگوی جدید از زن/ رسانه ها و هنرمندان، جهاد بزرگ زنان شریف ایران را به دنیا بنمایانند (۱۳۹۱/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۳)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به کنگره «هفت هزار زن شهید کشور»، نقش زن مسلمان ایرانی در معرفی الگوی جدید از «زن» را تاریخ ساز خواندند و با اشاره به ظهور هزاران زن، با روحیه کربلایی در صحنه ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خاطرنشان کردند: اقتدار و جَذبه ی تازه ای به برکت خون این زنان مجاهد در عصر جدید، ظهور کرده است که دیر یا زود در سرنوشت و  جایگاه زنان جهان، اثرگذار خواهد شد.
در این پیام که بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) از سوی حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در کنگره «هفت هزار زن شهید کشور» قرائت شد، حضرت آیت الله خامنه ای با یاد کردن از زنان شهید ایران اسلامی که در تغییر مسیر تاریخ اسلام، نقش شایسته ایفا کردند، افزودند: این لشکر از فرشتگان، که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند.
ایشان با اشاره به نگاه موجود به زن در نظام های شرق و غرب جهان‏، بعنوان عنصری درحاشیه و یا ابزاری جنسی برای مردان، به تبیین نقش شیرزنان ایران در انقلاب و دفاع مقدس بعنوان الگویی جدید با شاخصه ی «زنِ نه شرقی، نه غربی» پرداختند.
رهبر انقلاب اسلامی در توصیف ویژگی‌های این الگو تصریح کردند: زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می توان زن بود، عفیف بود، محجّبه و شریف بود، و در عین حال، در متن و مرکز، نقش آفرینی کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.
ایشان، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را صحنه ظهور زنانی دانستند که اوج احساس، لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد، شهادت و مقاومت درآمیختند و مردانه ترین میدانها را با شجاعت و اخلاص و فداکاری خود فتح کردند و می توانند بن بستهای بزرگ را در هم بشکنند.
ایشان، با اشاره به آثار فراگیر مجاهدت زنان شهید خاطرنشان کردند: اقتدار و جَذبه ی تازه ای به برکت خون این زنان مجاهد در عصر جدید، ظهور کرده است که زنان را ابتدا در جهان اسلام، تحت تأثیر قرار داد و دیر یا زود در سرنوشت و  جایگاه زنان جهان، دست خواهد برد.
رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری نقش زنان بزرگ تاریخ اسلام افزودند: تا آفتاب درخشان حضرت خدیجه ی کبری و حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب کبری می درخشد، طرح های کهنه و نوی «ضدّ زن» به نتیجه نخواهد رسید.
ایشان همچنین افزودند: هزاران زن کربلایی ما نه تنها خطوط سیاه ستم های ظاهری را در هم شکسته اند بلکه ستم های مدرنِ به زن را نیز رسوا و بی آبرو کرده و نشان داده اند که حق کرامت الهی زن، بالاترین حقوق زن است که در جهان به اصطلاح مدرن، هرگز شناخته نشده و امروز وقت شناخته شدن آن است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر ضرورت نشان دادن جهاد بزرگ زن ایرانی مسلمان به دنیا، خاطر نشان کردند: امیدوارم که به برکت خون این زنان شریف و مجاهد، رسانه ها و هنرمندان و فرزانگان و سینماگران بتوانند جهاد بزرگ زن ایرانی مسلمان را به دنیا بنمایانند.
بهنام بازدید : 633 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)
رهبر معظم انقلاب پس از غرس دو اصله نهال در روز درختکاری تأکید کردند:
ضرورت شکل گیری عزم و اراده راسخ برای جلوگیری از تصرف غیر قانونی مناطق اطراف شهرهای بزرگ (۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۷)
در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه شنبه) دو اصله نهال غرس کردند.
رهبر انقلاب اسلامی سپس در سخنانی، گیاه و درخت را برای هر کشور و مجموعه بشری مایه برکت و آبادانی خواندند و با اشاره به سفارش اسلام به کاشت و نگهداری درختان و همچنین جلوگیری از قطع آن، خاطرنشان کردند: گلایه ای که از مسئولان مرتبط با موضوع درخت و درختکاری وجود دارد، این است که گاهی صدها درخت در جاهایی که نباید قطع بشوند، قطع می شوند.
ایشان افزودند: علاوه بر غصب زمین های اطراف شهرها و آبادی ها و از بین رفتن پوشش گیاهی توسط برخی افراد سودجو که سبزی این مناطق را به سیمان و ساختمان های بلند مرتبه تبدیل می کنند، مجموعه ی جنگل های کشور نیز در معرض تهدید قرار دارد.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر ضرورت شکل گیری عزم و اراده راسخ برای جلوگیری از تصرف غیر قانونی مناطق اطراف شهرهای بزرگ تصریح کردند: از بین رفتن محیط سبز اطراف شهرها‏، بخصوص جنگل ها، مشکلات متعدد بشری را بدنبال دارد که همه مسئولین مرتبط با موضوع در دولت، مجلس، قوه قضائیه و شهرداری ها باید برای جلوگیری از پیشرفت این حرکت غلط، اقدام جدی بعمل آورند.
در این مراسم، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، و همچنین شهردار و استاندار تهران حضور داشتند.

تعداد صفحات : 40

درباره ما
Profile Pic
سلام سایت صالحین بهشتی در راستای ترویج فرهنگ حلقه شجره طیبه صالحین شروع به کار کرد و تلاش ما این است به عنوان یک سایت جامع مذهبی تمامی نیازهای یک فرد مذهبی در همه زمینه ها از قبیل وبلاگ نویسی،برنامه های موبایل و کامپیوتر،کتوب و ... را برطرف نماید بازدید کننده محترم لطفا ما را در رسیدن به هدفمون کمک کرده و ما را از نظراتتون محروم نفرمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 395
  • کل نظرات : 344
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 374
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 404
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,623
  • بازدید ماه : 3,623
  • بازدید سال : 67,124
  • بازدید کلی : 1,384,766
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضیحات
    کد بنر ما

    كد بنر رنگی ما:

     

    كد بنر سیاه و سفید ما: