loading...
سایت جامع مذهبی
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسین بازدید : 713 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

فضای مجازی چه بر سر زندگی انسان می آورد؟ + عکس

آواتارسازی به نوعی اسطوره سازی است به این معنا که فرد با ساخت آواتار اسطوره مدنظر از خودش را ساخته و برای دیگران به نمایش می گذارد، اسطوره ای که خودش را در قالب آن ریخته است.
مشرق؛ جهان مجازی فضای نو و جدیدی برای شکل دهی به یک زندگی دوم (Second Life) مجازی را در اختیار بشر قرار داده است. یک فرد می تواند در زندگی دوم مجازی با چهره ی مطلوب و دلخواه خود حضور پیدا کرده و با دیگران به تعامل بپردازد و در واقع مبتنی بر رؤیاهای خویش زندگی کند، اما هیچ یک از مؤلفه های این زندگی واقعیت ندارند.

افراد در حالی از ساعات حضور خود در جهان واقعی کاسته و به زندگی مجازی(Virtual Life) می پردازند که این فضا هیچ گاه رنگ و بوی واقعیت و تجسم مادی را به خود نخواهد گرفت. بسیاری از کسانی که وارد زندگی دوم(Second Life) می شوند مجازی، غیرواقعی و تصوری بودن فضایی که وارد آن شده اند را فراموش کرده و خیال می کنند زندگی مجازی نیز همانند زندگی در جهان واقعی، واقعیت دارد، همچون فردی که موهومات حاصل از مواد توهم زا را واقعی می پندارد. بحران زندگی دوم از اینجا آغاز می شود، از اینکه این زندگی به موازات زندگی واقعی، اهمیت پیدا می کند.



زندگی دوم یک توهم بزرگ است

بقیه در ادامه مطلب



محمد حسین بازدید : 617 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)


فرقه‌هاي مخوف "TSM و ايليا رام‌الله" در كمين جوانان جوياي عرفان‌هاي نوظهور

فرقه‌هاي مخوف "TSM و ايليا رام‌الله" در كمين جوانان جوياي عرفان‌هاي نوظهور
"ايليا رام‌الله" تشکيلاتي بود که از طريق تاسيس دفتر جذب نيرو جذب مي‌کرد و از همين طريق با توزيع سي‌دي عقايد خود را اشاعه مي‌داد تا جايي که از طريق هيپنوتيزم توانست، بعضي از روانشناساني را نيز با خود همراه کند؛ برخي مدعي بودند ايليا همان منجي جهان است ...
به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در پي انتشار اخبار و گزارش‌ها مبني بر نفوذ فرقه‌هاي انحرافي در بين جوانان به خصوص در محيط‌هاي دانشگاهي مصاحبه‌ مفصلي با‌ علي محمدي از برجسته‌ترين اساتيد و كارشناسان حوزه عرفان‌هاي نوظهور و فرقه‌هاي انحرافي درخصوص مباني پيدايش عرفان‌هاي نوظهور و مكاتب انحرافي ترتيب داديم که بخش دوم اين گفتگو را در ادامه مي‌خوانيد:

پاي عرفان‌هاي نوظهور از چه زماني به ايران باز شد؟

....


بقیه در ادامه مطلب

بهنام بازدید : 677 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (1)
بیانات در حرم مطهر رضوی

در اولین روز سال ۱۳۹۲

 بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
 الحمد ‌لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا و حبیب قلوبنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی ءاله الطّیبین الطّاهرین المنتجبین المعصومین سیّما بقیّة‌الله فی الأرضین. السّلام علی الصّدّیقة الطّاهرة فاطمة بنت رسول الله صلّی الله علیها و علی ابیها و بعلها و بنیها.
 به همه‌ی برادران و خواهران عزیزی كه در این محفلِ گرم و پرشور حضور یافته‌اند، سلام و تبریك عرض میكنم و خدا را از اعماق دل سپاسگزارم كه فرصت عنایت كرد و مهلت داد تا یك‌ بار دیگر و یك سال دیگر و یك نوروز دیگر، در جوار بارگاه ملكوتی حضرت ابا الحسن الرّضا (علیه ءالاف التّحیّة و السّلام) در جمع شما مردم عزيز مشهد و زوار محترمی كه از اكناف كشور حضور دارند، امكان و توفيق ملاقات و ديدار پيدا كنم و با شما درباره‌ی مسائل جاری و مهم  كشور سخن بگويم. از خداوند متعال مسئلت ميكنيم كه دل ما را و زبان ما را هدايت فرمايد و آنچه مورد رضای او است، بر قلب و زبان ما جاری شود. اين هم يك توفيق بزرگی است كه در عيد نوروز، در كنار شادی‌ها و زيبائی‌هائی كه در طبيعتِ نوروز وجود دارد، اين فرصت، هر ساله برای ما دست ميدهد كه در چنين روزی در جمع شما مردم، به مسائل كشور و ارزيابی وضع كنونی خود و نگاه به گذشته و آينده‌ی خود بپردازيم؛ با يك نگاه اجمالی، وضع دخل و خرج يكساله‌ی خودمان را در ابعاد كلان ملی بررسی كنیم، محاسبه كنیم؛ محاسبه‌ی نفس ملی، محاسبه‌ی نفس عمومی. همچنان كه در مسائل شخصی، محاسبه‌ی نفس برای ما لازم است ــ كه فرمود: «حاسبوا انفسكم قبل ان تحاسبوا»؛[1] باید محاسبه‌ی كار خود و اعمال خود و حركات شخصی خود را داشته باشیم ــ محاسبه‌ی ملی هم یك كار با‌اهمیت و پرارزش است؛ خودمان را محاسبه كنیم، به خودمان نگاه كنیم؛ آنچه را كه بر ما گذشته است، بار دیگر مورد نظر قرار دهیم؛ از آن درس و عبرت بگیریم، برای آینده بهره ببریم.
بهنام بازدید : 605 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)
پيام نوروزى به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۲


 بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
 یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالَنا إلی أحسن الحال.
 اللّهمّ صلّ علی حبیبتك سیّدة نساء العالمین، فاطمة بنت محمّد صلّی‌الله‌علیه‌و‌ءاله. اللّهمّ صلّ علیها و علی أبیها و بعلها و بنیها. اللّهمّ كن لولیّك الحجّة بن الحسن صلواتك علیه و علی ءابائه فی هذه السّاعة و فی كلّ ساعة ولیّاً و حافظاً و قائداً و ناصراً و دلیلاً و عیناً حتّی تسكنه أرضك طوعاً و تمتّعه فیها طویلاً. اللّهمّ أعطِهِ فی نفسِهِ و ذرّیّتهِ و شیعتِهِ و رعیّتِهِ و خاصّتِهِ و عامّتِهِ و عدوّهِ و جمیعِ أهلِ الدّنیا ما تقرّ بهِ عینه و تسرّ به نفسه.

 تبریك عرض می‌كنم به همه‌ی هم‌میهنان عزیزمان در سراسر كشور، و به همه‌ی ایرانیان در هر نقطه‌ای از جهان كه هستند، و به همه‌ی ملت‌هایی كه نوروز را گرامی می‌دارند؛ مخصوصاً به ایثارگران عزیزمان، خانواده‌های شهدا، جانبازان و خانواده‌هایشان، و همه‌ی كسانی كه در راه خدمت به نظام اسلامی و به كشور عزیزمان مشغول فعالیت‌اند. امیدواریم خداوند متعال این روز را و این آغاز سال را برای ملت ما، برای همه‌ی مسلمانان عالَم، مایه‌ی شادی و بهروزی و نشاط قرار دهد و ما را به انجام وظائفمان موفق و مؤید بدارد. به هم‌میهنان عزیزمان عرض می‌كنم توجه داشته باشند كه ایّام فاطمیه در اواسط روزهای عید است و تكریم و احترام این ایام برای همه‌ی ما لازم است
محمد حسین بازدید : 770 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)


آیا انسان می تواند انسانی دیگر را «خلق» کند؟ نقد کارتون پینوکیو + تصاویر



نام پینوکیو را بارها شنیده ایم و کارتونش را هم اکثرا دیده ایم. اما بیایید نگاهی عمیق تر به داستان پینوکیو داشته باشیم. آیا انسان می تواند انسانی دیگر را خلق کند؟ چرا رسانه های صهیونیستی حدود یک قرن است که «داستان» پینوکیو را زنده نگاه می دارند؟ نویسنده داستان پینوکیو چه مرام و مسلکی داشت؟ و ...

گروه گزارش ویژه مشرق؛ كارتون قديمي پينوكيو كه شركت فيلمسازي والت ديزني آن را در سال 1940 منتشر ساخت، هنوز مورد توجه كودكان و بزرگسالان اقصي نقاط جهان قرار مي‌گيرد. اما، داستان اين عروسك چوبي مبتنی بر یک تمثیل عمیق معنوی و برپايه آموزه‌هاي سری است كه به ندرت درباره آنها سخن به ميان مي‌آيد. در اين گزارش، ما به منشا و ريشه شكل‌گيري اين داستان انيميشني و نيز لایه‌‌هاي پنهان آن نگاه اجمالي خواهيم انداخت



محمد حسین بازدید : 518 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

آیا در زمان ظهور، پیروی از حضرت مسیح بر مسلمانان واجب است؟

در قرآن آمده است: «عیسی در آخرالزمان، ظهور خواهد کرد و همه باید از او پیروی کنند». آیا مسلمانان نیز باید از او پیروی کنند؟

در قرآن کریم به اینکه حضرت عیسی علیه‌السلام در آخرالزمان نزول می‌کند، صریحاً اشاره نشده است. در قرآن آمده است:

وَ إِنَّهُ لَعِلْمٌ لِلسَّاعَةِ فَلا تَمْتَرُنَّ بِها وَ اتَّبِعُونِ هذا صِراطٌ مُسْتَقیم.(1)

و او (عیسی)، سبب آگاهی به روز قیامت است (نزول عیسی، گواه نزدیکی روز رستاخیز است) هرگز، در آن تردید نکنید و از من پیروی کنید که این راه مستقیم است.

بقیه در ادامه مطلب

nasir110 بازدید : 415 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

بسم رب الحیدر

دربین تمام دنیا مهربانترین کس به آدم مادرش است نمی دانم چرا ولی مادرازدو جز ما و در تشکیل شده است تمام غم وغصه ازآن دراست کاشکی نه دربودنه دیوار نه کوچه نه آتش نه میخ درونه آن نامرد.اگر یکی ازاین شش جز نبود غم آن درکم تر بود.

نمی دانم حالا اون غم وغصه برای هر نفرچقدراست برای حسن آن کوچه ی باریگ وسیلی اون نامرد برای حسین ازدست دادن مادر برای علی ازدست دادن تمام دنیا یا مردن برای یک لحضه ماندن زهرا.برای زهرا رسیدن به پدروراضیة المرضیه یا دست کشیدن ازعلی وفرزندان.

نمی دانم چرامادر هوای شهر دلگیر است...

مردم دنبال لباس وگرانی پسته شب عیدشان هستند می دانند که روز پنجم فروردین فاطمیه است ولی تمام حواسشان به خرید عید است صدبار درباره جشن نوروز خوانده اند ولی درباره فاطمیه نخوانده اند راستی عیدتان مبارک ولی ما رابا فاطمیه رها کنید ای نگویید محرم عزاوصفرعزاودیگر فاطمیه رااز کجا آورده اید...

مادر دو جز داردماودر تمام غصه درجزآخراست

یا علی

محمد حسین بازدید : 535 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

اس ام اس ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه سری دوم


اس ام اس ایام فاطمیه

از فاطمه اكتفا به نامش نكنید نشناخته توصیف مقامش نكنیدهر كس در او محبت زهرا نیست

علامه اگر هست سلامش نكنید



اس ام اس(پیامک) فاطمیه، شهادت حضرت زهرا (س)

در خانه آه دارد علی


عشق پهلو شکسته داردعلی


آن پسر جان داد فدای مادرش


حسن حسین داغ مادر دارند یاعلی

اس ام اس(پیامک) فاطمیه، شهادت حضرت زهرا (س)
یا علی رفتم بقیع اما چه سود

هرچه گشتم فاطمه(س) آنجا نبود

یا علی قبر پرستویت کجاست؟

آن گل صد برگ خوش بویت کجاست؟

هرچه باشد من نمک پرورده ام

دل به عشق فاطمه خوش کرده ام

حج من بی فاطمه (س) بی حاصل است

فاطمه (س) حلال صدها مشکل است


بقیه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 40

درباره ما
Profile Pic
سلام سایت صالحین بهشتی در راستای ترویج فرهنگ حلقه شجره طیبه صالحین شروع به کار کرد و تلاش ما این است به عنوان یک سایت جامع مذهبی تمامی نیازهای یک فرد مذهبی در همه زمینه ها از قبیل وبلاگ نویسی،برنامه های موبایل و کامپیوتر،کتوب و ... را برطرف نماید بازدید کننده محترم لطفا ما را در رسیدن به هدفمون کمک کرده و ما را از نظراتتون محروم نفرمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 395
  • کل نظرات : 344
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 374
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 404
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,616
  • بازدید ماه : 3,616
  • بازدید سال : 67,117
  • بازدید کلی : 1,384,759
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضیحات
    کد بنر ما

    كد بنر رنگی ما:

     

    كد بنر سیاه و سفید ما: