loading...
سایت جامع مذهبی
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسین بازدید : 719 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

۱- سوریه تنها کشوری است که در ۸سال دفاع مقدس زمانی که همه دنیا برضد ایران متحد شده بودند پشت سر ایران ایستاد وحتی گاهی اوقات خاکش را در اختیار رزمندگان ایرانی جهت انجام عملیات و آموزش قرار میداد.

۲ - سوریه خط مقدم مقابله ایران با اسراییل(به عنوان دشمن درجه یک ایران) است چه از نظر فیزیکی و چه از نظر معنوی.

۳- سوریه تنها حامی گروههای مقاومت حامی انقلاب ایران مانند حماس و حزب الله است. و تقویت این گروهها یعنی تقویت پایه های انقلاب ایران در منطقه خاورمیانه.

۴- سوریه سپر دفاعی ایران است پیروزی در برابر آمریکا و اسراییل در خاک سوریه کم هزینه ترین جنگ احتمالی است.

۵- بشار اسد و اکثر هیئت حاکمه سوریه از علویان هستند و ارادت زیادی به اهل بیت(ع)دارند.و حقد و کینه حکام عرب ازین موضوع به خوبی پیداست.

۶- اسراییل و آمریکا دریافته اند که اگر نوک نیزه تهاجمی ایران یعنی سوریه بشکند حمله به ایران بسیار راحت تر خواهد بود.

۷- پل ارتباطی ایران و گروههای مقاومت که نقش سپر دفاعی ایران را دارند تنها کشور سوریه است که آمریکائیها و اسرائیلی ها بعد از شکست در جنگ ۳۳روزه لبنان و۲۲ روزه غزه اینرا به خوبی دریافته اند و ازینرو قطعا عقده های شکست در جنگهای قبلی را در سوریه تخلیه خواهند کرد

۸-امروز آمریکاییها در دنیا به بی وفایی در مقابل  دوستانشان مشهورند و چشم تمام حاکمان دنیا به وفاداری ایران در مقابل دوستانش( سوریه) دوخته شده است و اگر ایران بتواند در حمایت از نظام سوریه سربلند بیرون بیاید قدرت جذب ایران صدها برابر خواهد شد و تمرکز کشورهای منطقه به دنبال حمایت های معنوی ایران به جای آمریکائیها خواهد بود.

پس مسئله سوره مسئله امنیت ملی ماست و لاغیر ٬و اینرا آمریکاییها و اسراییلی ها بخوبی دریافته اند

و اینکه یادمان نرود همیشه  برد با کسانی است که در خاک دیگری غیر از خاک خود جنگ میکنند...

 

محمد حسین بازدید : 712 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (2)

دعای تمام روزهای ماه رمضان سری دوم

دعای ماه رمضان www.salehinebeheshti.ir

از ابن عباس روايت كرده‏اند:كه حضرت رسول صلى اللّه عليه و آله براى روزه هر روز ماه مبارك رمضان فضيلت بسيار بيان فرمود و براى‏ هر روز دعاى مخصوصى با فضيلت و ثواب بسيار براى آن ذكر كرد كه ما به بيان اصل دعا اكتفا مى‏كنيم: روز اول:
اللَّهُمَّ اجْعَلْ صِيَامِي فِيهِ صِيَامَ الصَّائِمِينَ وَ قِيَامِي فِيهِ قِيَامَ الْقَائِمِينَ وَ نَبِّهْنِي فِيهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغَافِلِينَ وَ هَبْ لِي جُرْمِي فِيهِ يَا إِلَهَ الْعَالَمِينَ وَ اعْفُ عَنِّي يَا عَافِيا عَنِ الْمُجْرِمِينَ
خدايا روزه‏ام را در اين ماه روزه روزه‏داران قرار ده،و شب‏زنده‏دارى‏ام را شب‏زنده‏دارى شب‏زنده‏داران،و بيدارم كن در آن از خواب بى‏خبران،و ببخش گناهم را در آن اى معبود جهانيان،و از من درگذر، اى درگذرنده از گنهكاران.
روز دوم :
اللَّهُمَّ قَرِّبْنِي فِيهِ إِلَى مَرْضَاتِكَ وَ جَنِّبْنِي فِيهِ مِنْ سَخَطِكَ وَ نَقِمَاتِكَ وَ وَفِّقْنِي فِيهِ لِقِرَاءَةِ آيَاتِكَ بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ
خدايا مرا در اين ماه به خشنودى‏ات نزديك كن،و از خشم و انتقامت‏ بركنار دار،و به قرائت آياتت موفق كن،اى مهربان‏ترين مهربانان.
روز سوم :
اللَّهُمَّ ارْزُقْنِي فِيهِ الذِّهْنَ وَ التَّنْبِيهَ وَ بَاعِدْنِي فِيهِ مِنَ السَّفَاهَةِ وَ التَّمْوِيهِ وَ اجْعَلْ لِي نَصِيبا مِنْ كُلِّ خَيْرٍ تُنْزِلُ فِيهِ بِجُودِكَ يَا أَجْوَدَ الْأَجْوَدِينَ
خدايا در اين ماه به من تيزهوشى و بيدارى عنايت فرما،و از بى‏خردى و اشتباه دورم ساز،و از هر خيرى كه در اين ماه نازل مى‏كنى،برايم بهره‏اى قرار ده،و به حق جودت اى جودمندترين جودمندان‏

http://salehinebeheshti.ir  حلقه صالحین پایگاه شهید بهشتی 

برای رفتن به آرشیو ویژه نامه ماه مبارک رمضان کلیک کنید

برای رفتن به آرشیو اعمال ماه رمضان کلیک کنید. 

    www.salehinebeheshti.ir سایت جامع مذهبی 

محمد حسین بازدید : 880 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

دعای های روزهای ماه مبارک رمضان به همراه ترجمه فارسی (سری اول)

دعای ماه رمضان www.salehinebeheshti.ir

دعاى روز اول ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

 اللهمَ  اجْعلْ صِیامی فـیه صِیـام الصّائِمینَ وقیامی فیهِ قیامَ القائِمینَ ونَبّهْنی فیهِ عن نَومَةِ الغافِلینَ وهَبْ لی جُرمی فیهِ یا الهَ العالَمینَ واعْفُ عنّی یا عافیاً عنِ المجْرمینَ.

خدایا قرار بده روزه مرا در آن روزه داران واقعى وقیام وعبادتم در آن قیام شب زنده داران وبیدارم نما در آن از خواب بى خبران وببخش به من جنایتم را در این روز اى معبود جهانیان ودر گذر از من اى بخشنده جنایات كاران.

 

دعاى روز دوم ماه مبارك رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ قَرّبْنی فیهِ الى مَرْضاتِكَ وجَنّبْنی فیهِ من سَخَطِكَ ونَقماتِكَ ووفّقْنی فیهِ لقراءةِ آیاتِكَ برحْمَتِكَ یا أرْحَمَ الرّاحِمین.

خدایا نزدیك كن مرا در این ماه به سوى خوشنودیت وبركنارم دار در آن از خشم وانتقامت وتوفیق ده مرا در آن براى خواندن آیات قرآن به رحمت خودت اى مهربانترین مهربانان.

http://salehinebeheshti.ir  حلقه صالحین پایگاه شهید بهشتی

برای رفتن به آرشیو ویژه نامه ماه مبارک رمضان کلیک کنید

برای رفتن به آرشیو اعمال ماه رمضان کلیک کنید. 

    www.salehinebeheshti.ir سایت جامع مذهبی 

محمد حسین بازدید : 824 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (9)

آرى محرابت نيز يتيم شد و سجده گاهت نيز. و راستى هم اى كاش على نرفته بود، اى كاش سياهى و ظلمت شب، مانده بود و اى كاش تيغ سپيده نوزدهم، پرده سياه و ظلمانى شب را ندريده بود، اى كاش على آن روز اذان نگفته بود، اى كاش على در آن سحر گاه، خوابيدگان مسجد را بيدار نكرده بود، مى خواهم بگويم، بلكه فرياد بزنم كه اى كاش على(عليه السلام) به نماز نايستاده بود و پيشانيش را بر سجده گاه محراب مسجد كوفه نساييده بود كه اين چنين گردد و بدينسان خلقت و كائنات عزادار گردند.

اماّ چه مى توان كرد و چه مى شود گفت؟ او، على است فرزند ابو طالب داماد پيامبر است، پدر شباب اهل جنت است، همسر فاطمه و عاشق الله است و شيفته شهادت، دلبسته پيوسته الله و سرگشته دوست كه بگاه شهادت ودرهنگامه راز و نياز با معبود، با آوائى برخاسته ازدل، با بانگى به رسائى رسا بودن،با فريادى مايه گرفته از ژرفناى وجود،صدا برداشت که  

«فزت و رب الكعبه»

 و اما اينك اى على، در شامگاهى غم انگيز، با حالتى غمگينانه، و با چشمانى غمبار و با دلهائى غمزده، گردهم آمده ايم و در غم از دست دادنت به سوگ نشسته ايم، اما بدان كه عشق تو با هستيمان، عجين گشته است و نام تو در ذرّه ذرّه وجودمان حك شده است و اينك ما با عشقى اين چنين و حالتى اندوهيگين،

شهادت جانگدازت را به فرزند بزرگوارت امام مهدى «ارواحنا و ارواح العالمين لتراب مقدمه الفداه» وبه تمامی شیفتگانش تسليت مى گويم  

http://salehinebeheshti.ir  حلقه صالحین پایگاه شهید بهشتی

برای رفتن به آرشیو ویژه نامه شهادت امام علی (ع) کلیک کنید

برای رفتن به ارشیو پیامک های شهادت امام علی (ع) کلیک کنید

برای رفتن به آرشیو دل نوشته ها کلیک کنید

برای رفتن به آرشیو ویژه نامه ماه مبارک رمضان کلیک کنید

    www.salehinebeheshti.ir ساخت بنر رايگان

محمد حسین بازدید : 747 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (7)

سلام توی این چند روز تحلیل های زیادی در مورد خود المپیک توسط خیلی از سایت ها و    وبلاگ ها صورت گرفت تحلیل هایی که چند مورد اون رو ما هم توی سایتمون گذاشتیم توی این همه هیاهوی المپیک و مسابقات متنوع ورزشی ی حس تنفر و بازی خوردن در ما به وجود اومده چرا چون این المپیک از نظر تفکری برای جبهه شر آغاز نظم نوین جهانی خواهد بود دلیلی برای شروع یک جنگ تمام عیار و حداقل پوششی برای مشکلات اقتصادی سیاسی و اجتماعی شون و پوششی برای کشتار بی رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار اونا اصلا تفکر ورزشی ندارن و ارزشی برای خوشحالی مردم قائل نیستن و فقط به اهدافشون فکر می کنند به فکر پیشبرد تفکر شوم صهیونی و سلطه به جهان هستند و ارزشی برای آدما قائل نیستن آری اینان همان موش های کثیف هستند که از سوراخ هاشون اومدن بیرون و امروز با عروسک های شوم المپیک و مسابقاتش با توی خونه های ما گذاشتن و عزیز همه شدن و با این مظلوم نمایی می خوان از پشت خنجر بزنند

در ادامه یک تحلیل دیگه در مورد این المپیک شوم را از گروه فکری ودیعه ۹۰ می گذارم تا بیشتر و با دلایل و ادله محکم تر پی به تفکر شوم و شیطانی برگذار کننده های این بازی ها ببرید

آنچه از دریچه این مطلب به دنبال بیان آن هستم تحلیلی است سیاسی بر احتمال و امکان وقوع فتنه ای دیگر از سوی صهیونیزم جهانی:
از سال ۲۰۰۵ تلاش های مشکوک و در عین حال پرواضحی در رسانه های غربی و صهیونیستی با محوریت  ضدیت با “محور مقاومت” شکل گرفت که راس آن و هدف غایی و نهایی آن جمهوری اسلامی بود و تمام فتنه ها به ایران ختم می شد، سران صهیونیسم جهانی همچون “موشه یعلون” رسما اعلام می کردند مراد ما از جنگ با حزب الله لبنان “۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ ” فتح اولین و مهمترین سنگر ایران است.
اما آنچه در این جستار به دنبال توضیح آن هستیم بحثی دیگر است و آن ارتباط انگلیس و علی الخصوص لندن به عنوان بهانه ای برای حمله مجدد به محور مقاومت(ایران،سوریه ،حزب الله).

برای مطالعه بقیه مقاله به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

http://salehinebeheshti.ir  حلقه صالحین پایگاه شهید بهشتی

                                        

       برای دیدن تصاویر کشتار وحشیانه مسلمان مظلوم میانمار کلیک کنید

                                          

 

    www.salehinebeheshti.ir ساخت بنر رايگان

علیرضا بازدید : 751 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (2)

پیامک های شهادت امام علی(ع)

صالحین بهشتی

آنان که شیعه را ازلی آفریده اند

نور مرا ز نور علی آفریده اند

در روز امتحان ولایت خدا گواه

ما را فدائیان علی آفریده اند

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

دیشب به چاه صبر کسی سر فرو نکرد

با نخل های خسته کسی گفتگو نکرد

دیشب برای یافتن سفره های سرد

در کوچه های کوفه کسی جستجو نکرد

برای رفتن به ارشیو پیامک های شهادت امام علی (ع) کلیک کنید

 برای رفتن به آرشیو ویژه نامه ماه مبارک رمضان کلیک کنید 

برای رفتن به آرشیو اعمال ماه رمضان کلیک کنید. 

        بازگشت به صفحه اصلی

    www.salehinebeheshti.ir ساخت بنر رايگان


 

محمد حسین بازدید : 719 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (2)
بررسی جنایات المپیک های بعد جنگ جهانی دوم تا کنون و جنایات رخ داده و پیشبینی وقوع جنایاتی در المپیک لندن به همراه تصاویری از کشتار وحشیانه مسلمان میانمار
 
با توجه به سوابق و جنایات هولناکی که همزمان با المپیک رخ داده است، در المپیک 2012 لندن، مظلومان (به ویژه مسلمانان) جهان باید منتظر چه جنایات هولناک دیگری باشند؟!

 پس از جنگ جهانی دوم، مقرر شد تا مسابقات المپیک در سال 1948، با شعار «صلح جهانی» مجددا از سرگرفته شود و محل مسابقات لندن اعلام شد.

قرار شد کشورهای آلمان و ژاپن به اتهام سببیت در جنگ جهانی در این مسابقات حضور نداشته باشند و با توجه به جنگ زدگی، خرابی کشوهای اروپایی، بحران و کمبودهای ناشی از جنگ و نیز فقر و گرسنگی و بی کاری حاکم بر اروپا، مقرر شد تا ورزشکاران آذوقه‌ی خود را به همراه بیاورند و مصوب گردید تا اضافی این آذوقه‌ها به بیمارستان‌های لندن هدیه شود؟!

بقیه در ادامه مطلب

توصیه میگردد افراد زیر ۱۸ سال به ادامه مطلب مراجعه نکنند

                                       http://salehinebeheshti.ir  حلقه صالحین پایگاه شهید بهشتی

                                         تصاویر ۱۸+

       برای دیدن تصاویر کشتار وحشیانه مسلمان مظلوم میانمار کلیک کنید

                                          

 

    www.salehinebeheshti.ir ساخت بنر رايگان

محمد حسین بازدید : 798 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (2)

زیارت سه بعدی قبرستان بقیع +لینک دانلود

بقیع نام سرزمینی است در مدینه که به دستور رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم به قبرستانی برای مسلمانان تبدیل شد.

به گزارش وبگردي 20:30،اولین کسی که در آنجا به توصیه رسول خدا دفن شد عثمان بن مظعون بود که از دوستان نزدیک پیامبر و امیرالمؤمنین علی علیه السلام به شمار می‌رفت؛ علی علیه السلام در سخنانش او را بسیار یاد می‌کرد و از روی علاقه‌اش به او، نام یکی از فرزندانش را عثمان نهاد.
رسول خدا برخی از شهدای احد و نیز فرزندش، ابراهیم، را در آنجا دفن کرد و به این ترتیب بر شرافت آن افزود. بعدها که عثمان بن عفان در قبرستان یهودی‌های مدینه به اسم حس کوکب دفن شد، معاویه بقیع را به قدری گسترده ساخت که قبر عثمان در بقیع قرار گیرد.
بقیع هم ‌اینک مزار چهار تن از امامان شیعيان ( امام حسن مجتبی(ع) ، امام سجاد(ع) ، امام باقر(ع) و امام صادق(ع) ) است. همچنین قبر بیشتر زنان پیامبر(ص) و نیز عباس عموی پیامبر(ص) و فاطمه بنت اسد، مادر امام علی علیه السلام، و برخی دیگر از بزرگان در این قبرستان قرار دارد. بقیع قبرستانی است مورد احترام همه فرقه‌های اسلامی، و اکنون در چند قدمی حرم پیامبر قرار دارد. در ادامه برای شما لینک دریافت تصاویر سه بعدی این مکان مقدس را قرار داده ایم.
از قابليت هاي انحصاري اين تصاوير مي توان به موارد زير اشاره كرد :


1) قابليت چرخش سه بعدي تصاوير (180 × 360 درجه) با استفاده از موس
2) طبيعي بودن تصاوير و القاي حس واقعي حضور در محل
3) بررسي محل از نگاه خود
4) قابليت زوم بر روي تصاوير (با استفاده از غلطت بالا و پایین رونده موس)
5) قابليت استفاده از اين تصاوير براي محافظ صفحه نمايش (screen saver)
 
 
نحوه استفاده :
اگرچه اغلب کاربران در اولین نگاه متوجه امکانات این تصاویر خواهند شد اما بهتر است اشاره ای گذرا بر نحوه عملکرد آن داشته باشیم :
1) برای حرکت فقط باید ماوس را حرکت دهید تا به تمامی نقاط تصویر پاناروما دسترسی داشته باشید .
2) در این تصاویر شما می توانید به صورت مجازی لنز عکاسی را زوم کنید . از دکمه اسکرولر ماوس و یا کلیدهای PageUP و PageDown برای تعویض بزرگنمائی تصویر از لنز ۱۷ میلی متر تا لنز ۷۵ میلی متر استفاده کنید . ضمنا این کار را می توانید با نگاه داشتن کلید سمت راست ماوس و عقب و جلو کردن ماوس نیز انجام دهید .
3) برای انتخاب تصویر پاناروما ( سه بعدی ۱۸۰ در ۳۶۰ درجه ) به عنوان محافظ صفحه نمایش ( Screen Saver ) از کلید F5 استفاده کنید .(البته در ابتدا و قبل از اجرای تصویر آن را به محل مشخص و ثابتی انتقال دهید تا پس از فشردن کلید F5 ، تصویر همیشه از همانجا فراخوانی شود.)
4) برای خروج از کلید ESC استفاده کنید
 

                                              بازگشت به صفحه اصلی

     www.salehinebeheshti.ir ساخت بنر رايگان
علیرضا بازدید : 763 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (3)

 

امام حسن مجتبی www.salehinebeheshti.ir

ای تو با قلبم  صمیمی یا حسن / تو کریم بن کریمی یا حسن

داری از زهرا نشان یا مجتبی / مهربانی دل رحیمی یا حسن . . .

میلاد کریم اهل بیت مبارک

.

.

.

چو بر نیمه رسید ماه مبارک / بیامد لطفی از رب تبارک

شبر،نیکو خصال و ماه صورت / کریم و اسوه در زهد و بلاغت . . .

ولادت با سعادت امام حسن مبارک

.

مهمانی حق چه باصفا شد

میلاد امام مجتبی شد

(این عید بر عاشقان مبارک)

 برای رفتن به ارشیو پیامک های ولادت امام حسن مجتبی

برای رفتن به ارشیو ماه مبارک رمضان کلیک کنید

بازگشت به صفحه ی اصلی

 

www.salehinebeheshti.ir سایت جامع مذهبی


تعداد صفحات : 40

درباره ما
Profile Pic
سلام سایت صالحین بهشتی در راستای ترویج فرهنگ حلقه شجره طیبه صالحین شروع به کار کرد و تلاش ما این است به عنوان یک سایت جامع مذهبی تمامی نیازهای یک فرد مذهبی در همه زمینه ها از قبیل وبلاگ نویسی،برنامه های موبایل و کامپیوتر،کتوب و ... را برطرف نماید بازدید کننده محترم لطفا ما را در رسیدن به هدفمون کمک کرده و ما را از نظراتتون محروم نفرمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 395
  • کل نظرات : 344
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 373
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 278
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 2,414
  • بازدید سال : 39,360
  • بازدید کلی : 1,357,002
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضیحات
    کد بنر ما

    كد بنر رنگی ما:

     

    كد بنر سیاه و سفید ما: